Monday, August 11, 2008

......

这个周末是公司的大活动,而我应该留在公司加班的,可是我回家了,因为我好累...累得不想有一点表情。我不想带假面具,只好躲在家里,没有人看到。累的不是我的身体,不知怎的,也不要问我为什么,今天我的精神我的心好累...我也不知道该怎么形容,有种想哭的感觉,现在的我可能随便一个旋律都能流泪。我突然觉得自己很渺小,世界这么大,我小得看不见自己。尤其前天、昨天,当大家欢乐高采的时候,我重重感受到热闹的落寞,想偷偷离去。可能可能我真的需要时间,需要一个人帮我分析分析,因为我突然忘了自己是谁。怎样是原始的我,未来的我;我到底做什么,我应该做什么。我想改变很多东西但我无能为力,我的情绪头脑好像不是我的,我失去控制力。

此刻,我想宣布:我傻了。

3 comments:

Chin Lay said...

your not insane, just too buzy untill u've lost yourself...this few weeks, I also kept on asking myself what I actually want to do? what kind of future I can achieve...perhaps, we think too much. go and have a good night sleep, tomorow will be a better day!

Chloe Tan said...

如果你需要聆听的耳朵,你可以随时找我哦。。我知道那种感觉,很无助,却又找不到人诉苦。。好好睡一觉吧!告诉自己明天会更好!

luwee said...

shan shan shan.......>.<.....i just read ur blog la..sorry la..dint feel ur feeling la..im oso busy working recently...no worry..i oso experience the same condition before..i know u an overcome it..im always at home gah..anything can tell me laaaa =)